Tuesday, December 15, 2009

Tiga Nombor

aku ambil talipon bimbit aku
aku dial.. +6016*******
aku hello...
dia hello... tapi dia tgh sedih...
aku kata takperlah... nnt aku call balik.

pastu aku dial +6012*******
hello...
dia diam...
aku tanye dia ok ke tak?
dia suh aku call jap2 lagi...
pastuh dia letak...
aku . . . .

hmmm...
aku dial plak nombor nih +6013*******
tibe2 ader org yang tak dikenali bercakap dengan aku
dia kata "sila ........."
terus aku letak hp sambil sebut... merdu gak soghe dia....

3 comments:

Rayza MukMin™ said...

lepas tu kalau kawan-kawan,SMS tak balas...
asyik tunggu kawan-kawan saja yang call...

MOMMY CGG said...

hahah:)

ey..
banyak nombor??
takpe2..
jangan nombo ekor da!

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

dark ray : kawan phm dah kawan die takder duit... ahakz...

miez : boley bli...