Thursday, December 31, 2009

Kisah Satu Malam

aku kalo kat klantan, belah siang aku lepak kat

"Nani Juices Station"

toke die cun ooo, merangkap kawan lame aku yang kini makin rapat... ahakz...

blah malam plak aku akan lepak kat cc member lame aku...

knal ala2 bau2 busuk camtuh a....

tapi member aku nih kalo cc doe waktu malam..
dia kenekan charge RM2 untuk main sampai penat...

giler! tak giler?

dah tuh aku pun main la smpi kul 2 stengah pagi baru balik umah.

perut aku buat hal... maklumlah dari pukul 8 mlm smpi 2 pg tak bergerak duk depan computer.

smpi jer rumah, aku cari nasi... takder... mak kata padan muka.. sape suh balik awal!

fuh ayat mak aku.

aku bukak tv... sound kuat... skali bapak aku kuar sound aku balik...

dengan adik2 aku semua terdiam. nah kau!

aku pun kebosanan lalu mencari gitar tua aku. takder la tua sgt. tapi boleh la.

aku pun greng greng... tup tup kedengaran suara dari dalam bilik.

"aih menate budok nih to gheti bahso weih!"

alamak!!! aku terus angkat gitar aku turun rumah pergi men jauh2 dari rumah.

smpi port lepak, aku bukak la beg rokok daun aku dan membuatnya dan menhisapnya.. ahakz.

wahlau, kuat giler tembakau die.. kelat keras...

lepas tuh aku terus rase nak tidow. tak jadi main gitar dan kemudian terus balik.

p/s : merokok membahayakan kesihatan.

8 comments:

Aloy Paradoks said...

ntah tak fikir ape org nak tido? bongok tul...

patungcendana said...

kalau time balik dari cc kau terus hisap rokok, sure kau terus rasa nak tidur kan?...sure tak kena marah dengan siapa2...hehe...

Roydy Rokidy said...

sape suh main tenet lama gile hah?
eh main internet..
orang nak tido ko memekak apehal?

bias® said...

kelantan dekat mana?

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

aloy : heee

patung : bagus gak idead tuh

roy : eh ape la ko pun tersisul

bias : kat machang

Rayza MukMin™ said...

apa ni?

el-jober said...

otok demo nihh..

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

otok guano pulop???