Friday, December 18, 2009

Pelik

Rasa nak memberontak
tapi apa dan siapa nak aku tentang?
untuk siapa aku akan memberontak?
kosong itu nanti tak ada gunanya.

Rasa bagai hilang pegangan
tapi kenapa?
macamana dan apa yang berlaku hingga aku rasa begini?
siapa yang telah melakukan sihir ke atas aku hingga aku tak boleh nak buat apa2?
tapi.. kenapa ye?

Rasa kosong
kosong dari semua masalah dunia
kosong dari kasih sayang setiap manusia yang aku kenal
kosong daripada rasa cinta
Rasa kosong
tapi kenapa?

Pelik...
aku melihat aku terbaring disitu...
kaku dan tak bergerak...
dan disekeliling aku...
ramai orang tgh duduk dan membaca surah yasin.
aku hairan kenapa mereka buat tuh.

tak lama kemudian
aku rasa diri aku ditarik..
jauh meninggalkan rumah ibu bapa aku
tapi aku nak ke mana?
hmmm

dan tadi, macamana aku boleh tgk aku terbaring yea?
terbaring, selimut putih, bacaan yasin.

.... .... ....

Oh!!!
patut la...

11 comments:

bias® said...

arwah dulu baik orang nya...

triple x malaya said...

sebelum di mati..dia seorang budak baik...

patungcendana said...

dah mati rupanya...patut la...

zul efron said...

gudluck..
erkk..

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

bias : mmg baik

triple : mmg...

patung : ye... dah mati dah

dzul : gudluck?

Aloy Paradoks said...

ko byk sangat masalah peribadi ni..

MOMMY CGG said...

maqruf lim:)
nape ni??

ade prob ka bro..
share2 la dowh:)

Aloy Paradoks said...

ko dah tengok belum benda ni :
http://pakatanparadoks.blogspot.com/2009/12/blog-post.html

Rayza MukMin™ said...

entri kaler-kaler...
nurul asyikin tak boleh buat tu..

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

aloy : mane de mslh pribadi.... ahakx..

miez : prob simpan diri la dey

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

aloy : sudah tgk la dey...