Monday, December 7, 2009

Cira-Cira

Bermula perjalan...
aku terserempak ngan sesuatu yang aku rasa...
bahaya!!!!

aku cuba dekat dengan benda tuh.....
makin dekat makin seronok pulak.....
tapi lame kelamaan...
aku rase sakit giler....
ntah pape-pape....

tapi aku still lagi pegang benda yang aku jumpe tuh...
aku bawak die ke hulu ke hilir...
7 bulan jugak la aku jaga die....
huh....
makin lame makin berat la pulak benda tuh...
dah takder dah keseronokkan yang aku rasa masa mula-mula jumpa hari tuh...
cilakak jugak....

satu hari...
aku rasa pelik...
aku rasa macam ade sesuatu yang berat giler...
rupa-rupanya...
benda yang aku jumpe tuh dah hilang....
aku cari lagi....
aku tak terus berhenti....
aku cari hilanglah satu hari...
benda tuh memang dah takkan aku jumpa...
hmmm.....

takdir...
takper lar....
nanti aku mesti jumpe benda lain yang lagi bagus...

No comments: