Sunday, December 13, 2009

Ber"........"an

satu hari aku ber"jalan...
aku ber"jalan menuju ke taman metropolitan
niat aku sebenarnya nak ber"jogging...

maka setelah penat ber"jalan"kan...
belum sempat pun jogging lagi
aku dah penat...
sebab jauh nak g taman tuh dari rumah aku....

sampai je kat sane...
aku me"warm up"kan... ahaha...
kasi panas itu badan...
dah siap warm up aku pusing2 kat are taman tuh...
mula2 aku nmpk sebuah pndok... dekat pondok tuh ader motor
125Z ahahha...

tapi takder org....

aku teruskan per"jalan"an aku....
nampak pondok lain plak....
kali nih aku ter"nampak"an..
sorang mamat nih tgh ber"........"an dengan sorang minah tudung...

aku pun sambil ber"jalan
aku me"nyanyi...

lagu aku?
cuba teka apa dia(baca dlm slangs singh)...

p/s :kot ye pun nak buat maksiat... cari lah tmpt yang tertutup skit...
bala kang.... susah...

p/s : tak gune pun bagi maruah ko kat laki pree pree... lu pikir lagi 2 kali

7 comments:

bias® said...

'skodeng'an tak'an ajak'an aku'an.

MOMMY CGG said...

hahhaha:)

skodeng??

hurmm..
sabtu tu ko baca puisi pasal perempuan kan?
aku suke!


sebab aku rasa sume pempuan patot dgr!

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

bias : ehehehe

miez : ade ke? bukan aloy ke?

MOMMY CGG said...

ko satu
aloy satu
aloy pun bley tahan best!!


korang selalu ke perform??
aku nak tgk lagi..
haha:)

triple x malaya said...

maksiat itu di larang....

Rayza MukMin™ said...

kasih sayang mana taruk?

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

triple x : mmg a.. tpi kite tak g plak smayang jemaat... uh.. aku pun skali

dark ray : dlm poket