Wednesday, March 31, 2010

sebab lagi

hari ini aku ponetng kelas untuk pergi dapatkan sedikit duit poket.
aku terpaksa.
kerana untuk meminta aku malu dengan mereka.
aku risau kalau nanti sampai surat di rumah mengatakan aku diBAR dari mengambil exam.

aku takut mak aku patah hati dengan aku yang menjadi satu-satunya harapan keluarga sekarang nih.

aku mengabaikan rasa sakit, sepi dan sunyi kerana aku terpaksa.
tapi ada orang nih tak paham kenapa.
aku biarkan dia.
hanya yang betul2 sayang dan betul2 kawan akan senyum bila aku melakukan perkara.
terima kasih.

ada mak, ada abah, ada 4 orang adik yang masih belajar.
aku harus kuat. untuk buktikan.
aku bukan rama2 yang akan mati dalam tempoh 20 hari.
terima kasih pokok.

3 comments:

hans said...

uish
asal oit?
ko kering giler ker skrg?

patungcendana said...

lau bukan rama2. kau maqruf lim. remember that name. :-)

re:...tak confirm bongsu lagi?...keji kau...:-P

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

hans : biasa la hidup

patung : ah "sebagai"