Tuesday, March 2, 2010

duit 2 3 hari

ada ketika kita akan minta untuk mati
kerana ketika itu kita fikir yang mati lebih baik dari tersiksa
kerana sekecil luka telah membuatkan yang lama rosak semula

sekarang aku fikir aku nak pergi jauh
jauh dari orang yang kenal aku
bukan kerana benci
tapi kerana aku hilang yakin diri

dan sekarang aku nak pergi
aku nak pergi central market
aku nak baskin
sebab aku daqh tak ada duit nak makan 2 3 hari nih
kalo sempat datang lah sekali.
pukul 2 nih aku di sana.
3 setengah aku balik semula. k chhow


8 comments:

MOMMY CGG said...

lim...
wut's wrong?

zul efron said...

xde pon..

Aloy Paradoks said...

cis wat projek tak ajak... takpe pasni aku busking sorang sorang je..

Rayza MukMin™ said...

niat tu...
niat!!

hans said...

oit,asal?
ko xder duit sangat dah ker?

bias® said...

ntah? niyat tuh! niyat!

PAJID said...

komen.

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

hanem - lim ok jer cik gula2 kuh!!! ahaha.

dzul - ade. kejap je.. ahah

aloy - nnt kite arrange jadual. okeh?

reyza n e - kan!?

pajid - komen lar.