Friday, February 12, 2010

setelah lama

sudah lama tak masuk blog
hari ni berkesempatan pula dengan izin dariNya

tidak sabar pula nak tunggu 27 febuari.
huh mimpi... untuk promote 3 lagu saya

kepada teman-teman, kawan-kawan dan kenalan.
andainya aku ada buat salah
aku minta maaf

aku mungkin tidak sedar.
dan engkau juga mungkin tidak sedar kenapa aku buat salah
dekat engkau.

mati.
kita tidak boleh nak rancang
jadi,
apa-apa pertelingkahan yang berlaku
aku harap dapt dilupakan bagaikan air yang jatuh atas daun keladi.

p/s: kalau anda tidak suka akan saya itu adalah hak anda.
p/s: saya tidak mahu ambil kira tentang orang yang macam anda.
p/s: saya ada sebab kenapa begitu.
p/s: anda pun ada sebab untuk begitu juga.
p/s: masing-masin dikurniakan akal. fikir.

7 comments:

zul efron said...

saya suka.. saya suka..

Rayza MukMin™ said...

tak apa gua ada..

Roydy Rokidy said...

teruskan bisnes di asrama, teruskan usaha buat lagu. best!

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

dzul : suklah anda

reyza : org yg patut phm xphm!

roy : resdung!!!

bias® said...

saya tak suka anda.

hans said...

oit,lagu baru ko macam mana aku nak dengar?

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

bias : kenapa saya suka rumah saya? kenapa saya suka rumah saya!