Tuesday, February 2, 2010

SeKadAr

engkau,
kiranya esok aku sudah tidak menghubungi engkau lagi,
aku harap engkau akan tidak apa-apa,
dan aku harap kau teruskan hidup kau macam biasa.

pasti setelah itu hubungan aku dengan kamu-kamu yang ada akan terputus,
cuma aku akan mengharapkan kamu semua mensedekahkan Al Fatihah kepada aku.
dekat sana nanti aku akan berhadapan dengan dua malaikat ALLAH yang akan datang untuk menyoal aku.
tidak mengapa,
apa yang telah aku buat di dunia,
itulah nanti yang aku kena tanggung di sana,

cuma aku harapkan doa-doa dari kamu semua
agar hukuman aku dikurangkan.

kamu semua cepat-cepatlah kembali ya!
kembali ke jalanNya sebelum terlambat!
jangan sesekali jadi macam aku.

aku kini merasakan kesakitan yang tak dapat aku jelaskan.
selamat tinggal semua.

2 comments:

Roydy Rokidy said...

Bawak2 ler insaf maqruf ooiii! xlarat tiap2 malam aku nak khutbah kamu kat hostel.

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

suke anda la roy