Tuesday, February 16, 2010

Oh Limah!

Limah!!
oo LImah!!
kau turun kau kejap!
aku Memang tak puas hati dengan kau nih!
kau turun!!

"maka Limah pun turunlah dengan pakaian berkengbamnya, tadi Limah dari jamban melabur sedikit harta la..."

seMunculnya Limah di depan pintu teratak usangnya...

jeng jeng jeng

oi!! tak guna punya anak
kecil kecil sudah pandai menderhakakan diri mu kepada aku ibu mu!
shiapakah yang sebenar-benarnya mengajar kamu berkata-kata begitu!
jahwab persoalan aku itu!

bukankah anda mak saya yang selalu berkata-kata begitu kepada nenek perempuan saya?

ibunya kemudian tinggal TANDA tanya....


7 comments:

hans said...

maksud nya perbuatan yg lepas dibalas balik ke?

bias® said...

aaa?

Roydy Rokidy said...

apakah?

triple x malaya said...

pening aku kejap...

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

hans : lebih kurang la tuh

bias : ooo?

roy : itulah!

xxx : nak pandul suluble. akkakaka

hans said...

hahaha
nasib aku faham entry nih

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

hans : lah!