Saturday, January 16, 2010

tak gile lagi!

Lim Dalam Gelap!

pusing
aku pening dengan apa yang melanda sekarang
perasaan berlegar menggegarkan otak
jarum-jarum masalah mennyucuk benak

impian sebelum datang aku
berkira-kira senang nak terus berjuang
rupanya hodoh yang kembali!

kepada kau yang aku telah buat kau terasa
aku tak niat macam tuh
kadang masing punya hati ada makna tersendiri
dengan itu rasanya mampulah berdiri

aku tak nak lagi kau rase aku beban di bahu kau
takper. aku akan msg ko dan type "okeh"
kalo ko phm ko phm
tapi kalo ko tak phm tetap ko takkan phm
tanyalah!

kadang2 cakap direct lebih hebat
namun tetap menyukai jalan yang beralun
sebelum tibanya destinasi

aku akan pergi
aku nak kau jangan ikut aku lagi
aku nak jadi hebat
walau pun ko tak peduli aku lagi
walau pun ko takkan ada dengan aku lagi

aku tahu idup sekarang nih ko rasa teruk
tapi teruk manakah kau masa ko siakan untuk itu dan ini?
ko lupa
ko lupa nak tanya pada orang lain
sebab mungkin ko rasa tak perlu bertanya

aku bila kata itu,
kadang tak tetap jugak
rasa hati kalo nak.
namun rasa satu lagi taknak
apa akan jadi?
ko jawab!!!
aku nak dengar dari ko!!!

fuck ah!

6 comments:

Liyanarina said...

u rse diri u tak dpedulikan kew???

naDia-D-aiDan said...

dats the problem.
those 2 last words.
haiizz.... peace!

messy me said...

alahai

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

lyana - u baca bunyik mcmtuh ke?

nadia - adalah kebebasan aku

patungcendana said...

keindahan dalam kekalutan... :-)

bias® said...

ntah nyer? fuck ah!