Saturday, January 9, 2010

KITA

aku hanya insan
yang mudah lupa
yang banyak kelemahan
yang hanya sedikit kelebihan

aku manusia biasa
aku tak punya kuasa
harta jugak rata selama ada

sebagai itu
aku tak boleh lari dari cinta
tapi aku pasti boleh kawal cinta

aku akan lebihkan kawan aku dari diri aku
aku akan berikan kebahagiaan aku itu pada kawan aku
aku lebih bahagia andai kawan aku bahagia

bukan bererti aku tak betul2 cinta
bukan bererti aku tak benar2 rasa
namun kalau kau dia ada rasa
maka adanya aku untuk kalian berbahgia

tanpa hati siapa2 diluka
aku rela dalam jaga
jgan hirau aku takkan merana
kerna aku bahagia andai kawan aku bahgia

-EnD-


p/s : tgk betul2 nmpk tak bentuk pasu bunga?

11 comments:

messy me said...

pkir diri sndiri bro
ayoyo
jgn lebihkan sgt
sket2 sudah
betul la kne give n take
tp klu giving jer
truk ahhhh

Roydy Rokidy said...

aduhhh kalo nampak pasu bunga pun nak buat apa?
nak kasi hempuk kepala ko?

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

messy : kalo ader org yang btul mencinta. maka terjadilah "kita".

Roy : jangan duh aku nak blajar smpi berjaya dan terus berjaya.
kalu ko hempuk pale den maka yolah...

messy me said...

xpaham n mlas nak pham

bias® said...

tak nampak. aku nampak ikan.

Rayza MukMin™ said...

sku nampak api
api!!!!

Roydy Rokidy said...

bagus la kalau nak belajar sampai berjaya..
kalau ko terus mereng dan bengong macam ni jugak, aku hempuk yek!

Fatin Wahab said...

selalu saja adanya pergorbanan
tanpa disedari ia bukanlah pengorbanan tetapi terkorban

zul efron said...

pasu?
gua bajet cutting awek dangdut td..

patungcendana said...

nampak.

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

messy: tak payah phm!!

bias : ah ikan?

dark : amik air siram

roy : ye akan ku belajar.

fatin : fatin adlh siapa?

dzul : alamk!!

patung : anda menang!! yeah tahniah!!