Wednesday, January 20, 2010

Luahan Bodoh!

Kebodohan
Kadang datang tanpa aku tidak sedar.
Adapun waktu itu,
waktu aku tengah gembira.

Kelemahan
bila mereka sudah nampak
mereka mula mengambil kesempatan

aku manusia yang lemah
selalu terjatuh
berbeza aku dari kamu-kamu yang berdiri teguh!

apabila tiba waktu untuk bersama anda semua
aku mula rasa diri aku tiada apa-apa untuk dibanggakan.
mungkin memang tiada.
tapi aku tahu kenapa aku perlu berada dalam waktu bersama anda
kerana aku ada tujuan aku
dan kalau tidak perlu
pastinya aku sudah mencari waktu lain
agar aku bisa merasakan aku adalah somebody!

tidak mengapa kalau kalian memandang rendah terhadap aku
tidak mengapa...

adalah biasa untuk aku
kerana ini belum masanya untuk aku
tibanya nanti kamu akan terkedu
kamu aku akan bisukan
tibanya nanti
maaf kamu sudah tidak ada maknanya untuk aku

tak mengapa!

4 comments:

bias® said...

nak bisu kan orang? jahat kamu ini.

Rayza MukMin™ said...

tujukan pada siapa ni?

patungcendana said...

errr....tak mengapa lah.

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

bias - tulah... aku mmg jahat dowh
har har har

reyza - pada diri aku

patung - yelah.. tak mengapa