Friday, July 9, 2010

MaraHaraM

mana satu nak letak dulu?
pikir benak nih... dah 2 3 kali aku tak jumpa dia...
merata pergi ke padang tadi...
dia tak da jugak...
aku cuba kawan kawan dia...
tapi semua kata tak nampak dia...
kata mereka... musim nih memang payah sikit...

dah hujung bulan nih memang payah nak cari dia...

pening aku sampai tahap nak marah kat semua...
asal sekor pun takda nak simpan dia buat masa hujung bulan nih...
dah tahu nak hujung bulan tuh simpan lah sikit...

marah dah datang...
aku dah tak boleh tahan...

hatta... dengan pantas angin aku pun pergi mendapatkan motor RX-s...
entah motor sapa ntah... tapi kunci motor ada...
ah tak kira lah.... bedal dulu... nanti parking tempat yang sama balik...

sesampainya aku dihadapan semua kedai kopi..

dengan marah aku bertanya... makcik!
rokok DUNHILL sebatang.
ni 7 posen!
dah aku cucuh aku blah!

5 comments:

.: a.for.ana :. said...

hampeh! hahahah

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

a 4 ana - kan.

.: a.for.ana :. said...

yup!

Aloy Paradoks said...

bila la lu nak belajar beli rokok sekotak ni...

✖Maqruf Lim✖爱 你✖ said...

ana - yep!

aloy - adeh! wa tunggu wa rich n famouse