Thursday, October 21, 2010

Siapa?

dari jauh aku tengok kau.
sayangnya kau tak perasan pun aku melihat kau.
dari selit-selit ramai orang aku intai kau.
tapi sayang, kau tak rasa pun ada aku sedang pandang kau.

lepas tu(sebab dah banyak kali sangat dah)
aku mula menjauhi diri dari kau.
(walaupun tak pernah dekat pun)
makin jauh, makin jauh. sayup... hingga tak nampak lagi.
tapi kau langsung tak sedar

sedikit demi sedikit aku cuba hilangkan kau dari hati ku.
tiap-tiap malam aku menangis teringatkan kau.
tapi sayangnya. kau tak pernah tahu.

setelah aku tamat belajar..
barulah aku tahu...
rupa-rupanya..

kau tak nampak aku sebab kau rabun, salah aku... tak pernah nak pergi dekat dengan kau.
kau tak perasan aku dalam orang ramai sebab aku berbadan kecil, salah aku jugak sebab tak pergi dekat kau.
dan kau biarkan aku pergi sebab aku tak pernah datang pun pada kau. salah aku jugak!
salah aku!
SALAH AKU!!!!

2 comments:

bias® said...

siapa?

Anonymous said...

hurmm...just say it buddy. jngn tgu lg