Monday, September 6, 2010

Untuk Kamu

jejak kaki kali ini buntu!
ingin terus meninggalkan dan juga tak mahu lagi diikut bersama.
namun mesti terus melangkah. kalau tak tentu sekali akan ketinggalan.
harus cara lagi aku nak buat?
semua hati nak kena jaga.
tak boleh.. tak boleh nak puaskan hati semua orang.
tapi sudah cuba.... sudah cuba sedaya upaya...
kamu!!
tolonglah faham....
perasaan yang hadir bukan sengaja dicari...
perasaan ini hadir tanpa meminta kebenaran diri...
apa harus lakukan untuk mencapai...
sudah!
sudah pun berterus terang...
dan sudah pun berkata tanda tentang kesanggupan...
tapi kenapa masih macam ni??
tolong lah faham!
eloknya..
eloknya biar aku ikut haluan aku sendiri..
biar aku tak pkir lagi...
kerana selama berfikir... aku bagai disiat2...
harapkan kamu mengerti!

p/s : kadang2 kita perlu menunjuk benci untuk tidak didekati lagi