Saturday, May 8, 2010

BOSAN

hampa.
perkenalan dengan kau bagaikan sia-sia
maafkan aku, aku tak sengaja.
aku cuba mencari jalan keluar
dari seorang insan yang bernama SEPI.
aku tahu kau tak tahu kenapa aku terlalu begitu.
aku tahu. dan kerana aku tahu lah, aku tak salahkan kau.

nyata sekali aku bingung sekarang.
maaf. bukan kerana kau.
tapi kerana aku seorang insan.
maaf. bukan aku tak menghargai kau
tapi aku terdesak sekarang.
aku nak sangat keluar dari tempat tuh.
tempat tuh gelap dan sangat sejuk.

lalu kemudiannya aku ciptanya.
"menerima matahari seadanya"
hanya untuk kau. tapi kau masih tak mengerti.
hanya pada kau itu adalah dedikasi biasa.
jadi kau tak mengerti?
damm right tak mengerti!
jadi. bukan salah kau.
jadi. aku akan BLAH dari idup kau.
hari ini hari aku. esok belum tentu.

kerana aku percaya pada balasan.

No comments: