Saturday, April 10, 2010

pokcik!

berjalan terus kedepan. pastuh pusing belakang pastuh masuk ke kiri
bergitulah kata2 seorang pakcik kepada aku semasa aku mula2 sampai kampung ni

setelah aku mengikuti setiap langkahnya
aku tiba disebuah rumah usang.
seram pulak...........

jeng... jeng... jeng....

assalamualaikum....

waalaikummusalam....

pakcik, saya nak...

ah tak payah cakap... pakcik dah tahu... naik!

nah ambik IBANEZ nih.... ko solo part chorus je!

aku mengambil gitar tersebut lalu menghempuk kepala tok bomoh itu mengikut kekuatan tangan aku

tok bomoh itu kemudiannya.....

3 comments:

patungcendana said...

tok bomoh itu kemuadiannya berkata...

' dah puas hati? , now...lets rock n roll...'...

hehehe

bias® said...

tergantung ker? cibai!

hans said...

hahaha
sila sambung segera