Monday, August 29, 2011

Entri Kali ini

Nama : MaqrufLim Z lim (bukan nama sebenar)
Umur : Muda Lagi (takde la muda sangat)
Tempat Tinggal : Merata-rata asal boleh
Status : 2 kali bercerai (tak laku)
Impian : nak jadi kaya raya
Hobi : Macam-macam (nak apa?)
Cita-Cinta : nak dengan dia
Cita-cipta : nak buat banyak-banyak
Cita-cita : Nanti-nantilah aku cerita
Mode : nak balik raya

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF LUAR DALAM
SEMOGA SEMUA BAHAGIA DI HARI RAYA


Thursday, August 25, 2011

kerana ingin raya bersama keluarga

tiket bas ke KELANTAN sudah habi di jual.
kalau ada pun tinggal yang datang dari "ulat tiket"
memang tidak kalau nak beli dengan "ulat"
nanti habis duit tu "ulat" tu mamah.

tapi raya ni tetap nak balik kampung.
hari tu plan nak balik bersama kawan-kawan sekampung,
dengar-dengar cerita pula diorang tak jadi balik,
sesak napas sekarang ni.
tak tahu nak buat macamana.

masih ada satu cara,
aku akan jadi pengembara 2 hari sebelum raya nanti.
tumpang sesiapa sahaja yang boleh bagi tumpang ke KELANTAN.
insyALLAH semuanya selamat.

Selamat hari raya semua!! maafkan kekhilafan aku yang ada.

Friday, August 19, 2011

aku akui aku jatuh hati

video

sudikah kau jadi teman hidupku wahai lagu